منابع آزمون زبان انگلیسی

منابع آزمون زبان انگلیسی, منابع زبان انگلیسی, منابع آزمون زبان انگلیسی, منابع آزمون زبان, منابع ازمون زبان انگلیسی, منابع ازمون زبان انگلیسی, منابع کنکور زبان انگلیسی, منابع کنکور زبان انگلیسی

منابع آزمون زبان انگلیسی

منابع آزمون زبان انگلیسی, منابع زبان انگلیسی, منابع آزمون زبان انگلیسی, منابع آزمون زبان, منابع ازمون زبان انگلیسی, منابع ازمون زبان انگلیسی, منابع کنکور زبان انگلیسی, منابع کنکور زبان انگلیسی

منابع آزمون زبان انگلیسی, منابع زبان انگلیسی, منابع آزمون زبان انگلیسی, منابع آزمون زبان, منابع ازمون زبان انگلیسی, منابع ازمون زبان انگلیسی, منابع کنکور زبان انگلیسی, منابع کنکور زبان انگلیسی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۲۷ آبان ۹۶، ۱۰:۵۹ - ناشناس
    thanks
  • ۱
  • ۰

مشاوره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

دانشجویان و داوطلبانی که مدرک کارشناسی(لیسانس) خود را به اتمام رسانده اند .می توانند در آزمون مقطع کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) در دانشگاه های سراسری روزانه ( دولتی ) ، پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور شرکت کنند . طبق اعلام جدید سازمان سنجش کشور ، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و آزمون کارشناسی ارشد سراسری با هم ادغام شده اند و تمامی داوطلبان این آزمون می توانند ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97  دانشگاه سراسری و ازاد را از طریق سایت سازمان سنجش و اموزش کشور انجام دهند . زمان ثبت نام آزمون ارشد 97 طبق خبر سازمان سنجش در تاریخ 16 آذر 96 شروع و در تاریخ 22 آذر 96 به اتمام می رسد . زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 97 تاریخ 7 اردیبهشت 97 می باشد . در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی و زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 ( دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ) می پردازیم . داوطلبان جهت پاسخگویی به هرگونه سوال می توانند با تلفن های موسسه سنجش امیرکبیر به آدرس اینترنتی سنجش تکمیلی دات آی آر تماس حاصل کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

طبق اطلاعیه ی رسمی سازمان سنجش زمان ثبت نام آزمون کارشنارسی ارشد 97 در تاریخ پنجشنبه 96/09/16 شروع و در تاریخ چهار‌شنبه 96/09/22 به اتمام می رسد . در زمان مشخص شده هر یک از کسانی که مایل به ثبت نام در آزمون ارشد 97 هستند با در دست داشتن اطلاعات ثب نام به وب سایت سازمان سنجش به ادرس اینترنتی  www.sanjesh.org یا سایت سنجش امیرکبیر به نشانی سایت   www.sanjeshetakmili.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 دانشگاه سراسری و ازاد اقدام کنند . لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به طور جداگانه انجام نمیشود و ثبت نام آزمون ارشد آزاد و سراسری با هم انجام می شود و تمامی داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 97 شرکت کنند حق انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 را نیز دارند .

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

طبق اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش مبنی بر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 97 پنجشنبه و جمعه 6 و 97/02/07 اعلام شده است.

 

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

نحوه ثبت نام و مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 به شرح زیر می باشد.

1 - فایل عکس اسکن شده: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات ذکر شده در دفترجه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 97 اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتـی آماده نماید.

2 - سریال ثبت نام: این شماره سریال، شامل یک کد 12 رقمی با عنوان «سریال ثبت نام» می باشد و منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و با اسـتفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد، قابل خریداری است.

3 - سریال علاقمندی: این شماره سریال شامل یک کد 10 رقمی با عنوان «سریال علاقمندی» میباشد و منحصراً از طریق سایت اینترنتی سـازمان سـنجش و بـااستفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد، قابل خریداری است.

4 - داوطلبان توجه داشته باشند اطلاعات سریالهای ثبت نام و علاقمندی، شماره پرونده و شماره پیگیری 16 رقمی خود را حتماً تا اتمام کلیـه مراحـل آزمـون ارشد 97 و حداقل بمدت یکسال نزد خود حفظ و نگهداری نمایند و از قراردادن اطلاعات آن در اختیار سایر افراد جداً خودداری نمایند.

 5- تذکر مهم: کلیه داوطلبانی متقاضی شرکت در رشته امتحانی اول و دوم و همچنین اعلام علاقمندی نیز میباشند باید سه شماره سریال اعتباری تهیه کرده باشند

(یک «سریال ثبت نام» برای رشته امتحانی اول، یک «سریال ثبت نام» برای رشته امتحانی دوم و «سریال علاقمندی» برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی)

6 - اصل فرم تکمیل شده معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31/6/1397 فارغ التحصیل خواهند شد. این دسته از داوطلبان باید پس از تاریخ 30/11/96 فرم مخصوص مندرج در دفترچه راهنما را تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصـیلی برسانند.

تبصره 1 :آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 30/11/96 و یا 31/6/97 در دوره کارشناسی فارغ التحصـیل مـیشـوند، در هنگـام ثبـت نـام می بایست میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود تا تاریخ 31/6/96 را در فرم تقاضانامه وارد نمایند، ولی در مرحلـه توزیـع اینترنتـی کـارت شرکت در آزمون ارشد 97 ، لازم است نسبت به تصحیح و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان 30/11/96 (و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 31/6/97 ) خود تا تاریخ 30/11/1396 اقدام نمایند.

تبصره 2 :آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا 30/11/96 و یا 31/6/97 در دوره کارشناسی فارغالتحصیل میشوند، در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون، میتوانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان 30/11/96 ) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 31/6/97 ) خود تا تاریخ 30/11/1396 اقدام نمایند.

تبصره 3 :فارغ التحصیلان دورههای کارشناسی نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و ضرورت دارد که منحصراً معدل اکتسابی را براساس معـدل منـدرج در گواهینامه فارغ التحصیلی بر مبنای 0 تا 20 و یا 0 تا 4 و حداکثر تا 2 رقم اعشار درج نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

پس از از منتشر شدن دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد 97 توسط سازمان سنجش جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 می توانید از طریق سایت سنجش تکمیلی دات ای آر  آن را دانلود نمایید . زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 چند روز قبل از شروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد می باشد .

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

الف) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان آسمانی دیگر.

ب) عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات).

ج) عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.

تبصره: در صورتی که داوطلب سابقه عناد با نظام جمهوری اسلامی داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.

د) نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها.

ه) عدم احراز فساد اخلاقی

و) عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

 الف) داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای) یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی کـه مـدرک مذکور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

تبصره 1 :شرکت مجدد فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و یا دکتری در همان رشته قبلی و همچنین شرکت دانشجویان دوره کارشناسـی ارشـد و دوره دکتری ممنوع میباشدو این داوطلبان حق ثبت نام و شـرکت در آزمون ارشد 97 را ندارند. لذا فارغ التحصیلان با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد 97 به جز در رشته ای که فارغ التحصیل شده اند در صـورتی کـه از لحـاظ نظـام وظیفـه مشکلی نداشته باشند میتوانند در یکی از رشته های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند .

 

ضمناً لازم است به تذکر مهم ذیل توجه نمایند.

* تذکر مهم: بر اساس بخشنامه شماره 47/2 مورخ 10/1/83 معاون محترم آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با توجه به محدود بودن امکانات دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و نیز ضرورت توزیع عادلانه امکانات مذکور بین متقاضیان، هر یک از داوطلبان ورود به آموزش عـالی در هـر یـک از مقاطع تحصیلی تنها برای یک بار میتوانند از امکانات دولتی استفاده نمایند. لذا پذیرفته شدن برای بار دوم در دوره های روزانه مسـتلزم پرداخـت  شهریه معادل دوره شبانه خواهد بود.

تبصره 2 :فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشکی متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 ، قبل از اقدام به ثبت نام باید توجه داشته باشند که از لحـاظ طـرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت خود را مشخص و از نظر وزارت مذکور منعی برای ثبت نـام و شـرکت در آزمـون ارشد 97 و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند. در غیر این صورت عواقب مترتب بر آن به عهده شخص متقاضی خواهد بود.

تبصره 3 :فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های دبیری باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصـیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند تا به هنگام قبولی در دانشگاه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت قبولی باید مجدداً به وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت بسپارند.

توجه : به پست های شرایط انصراف از دانشگاه ، تحصیل مجدد رایگان ، انصراف از تحصیل نیز مراجعه کنید

تبصره 4 :دارندگان مدارک تحصیلی معادل میبایست حائز شرایط «آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهـای ورودی مقـاطع بـالاتر» مصوبه جلسه 845 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره 77633/2 مـورخ 28/5/92 توسـط معاونـت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 3/9/1377 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره های معادل) در دوره های معادل پذیرفته شده اند، در شمول این مصوبه قرار میگیرند.

تبصره 5 :براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 26/8/94 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سالهای 1377 تا 1381 به دورههای مذکور راه یافته اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 28/5/94 برای ادامه تحصـیل در مقـاطع رسـمی بـالاتر برخوردار میشوند.

تبصره 6 :داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند.

ب) براساس مصوبه جلسه 334 مورخ 7/11/75 شورای برنامه ریزی آموزش عالی به فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر خارجی که به دلیـل کیفیت (اعتبار دانشگاه و محتوای درسی) به مدرک فارغ التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است، اجازه داده میشود که در آزمـون ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است در صورت پذیرفته شدن، چنانچه حداقل 80 درصد نمره حدنصاب گزینش آزاد در رشته امتحانی و در سهمیه آزاد (غیر از کدرشته محلهای بورسیه و هر نوع سهمیه دیگر) را کسب نمایند، عنوان معادل از مدرک تحصیلی آنان حذف و مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود.

ج) بر اساس مصوبه جلسه 368 مورخ 3/11/74 شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مدارک تحصیلی صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه های علمیـه قـم و خراسان، فضلا و طلاب حوزه های علمیه که بر اساس مدرک صادر شده توسط مدیریت یکی از حوزه های علمیه قم و خراسان دوره سطح 2 را گذرانده اند و یا تا تاریخ 31/6/97 فارغ التحصیل میشوند، منحصراً میتوانند در هر یک از کدرشته های امتحانی گروه علوم انسانی ثبت نام و در آزمـون آن شـرکت نماینـد و در صورت پذیرفته شدن مشروط به گذراندن دروس پیشنیاز به تشخیص گروه آموزشی ادامه تحصیل دهند. بدیهی است این دسته از داوطلبان باید تصویر مدرک فراغت از تحصیل خود را که توسط یکی از مدیریتهای حوزه علمیه قم و یا حوزه علمیه خراسان صادر گردیده است در اختیار داشته باشند.

د) پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1396) اعم از پذیرفته شدگان در شهریورماه و یا پذیرفته شدگان در مرحلـه تکمیـل ظرفیت) حق ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 را ندارند.

تبصره: پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره شبانه، نیمه حضوری، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، بین الملـل و دوره مجازی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1396 در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف از آن بـا رعایـت سـایر شـرایط و ضوابط میتوانند در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1397 ثبت نام و شرکت نمایند.

ه ) دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 31/6/1386 به بعد فارغ التحصیل شده اند، در صورتیکه معـدل آنـان کمتر از 12 باشد، حق ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 را ندارند.

و) پذیرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صورت نیاز تعیین میکند به خدمت اشتغال ورزند.

تبصره: پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسـی ارشد، در موقع ثبت نام به وزارتخانه، سازمان و یا نهاد دولتی مربوط تعهد خدمت بسپارند.

ز) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هیچ یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطاء نمی نماید.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ازاد و سراسری 97

همانگونه که توضیح داده شد زمان برگزاری آزمون ارشد 97 در تاریخ  پنجشنبه و جمعه 6 و 97/02/07 می باشد و زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97 یک هفته قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد می باشد و زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 97 حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 97 می باشد و زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد اطلاع رسانی خواهد شد .

 

توصیه ها در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۹۷

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97 پس از اطلاعیه های متعدد سازمان سنجش اعلام خواهد شد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 برای ثبت نام در ازمون 97 توصیه می شود موارد زیر را رعایت کنند.

 

1- دفترچه ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد 97را از روی سایت سازمان سنجش یا از روی سایت مرجع اخبار دانشگاهی به ادرس  www.unr.ir دانلود کنند.

2- تمام صفحات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97را مطالعه کنند.

3-  با مشارکت و همکاری دیجیتالی مرجع اخبار دانشگاهی و موسسه سنجش امیرکبیر داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد 97 در صورت هرگونه ابهام می توانند از طریق سایت سنجش تکمیلی دات آی آر  مربوط به موسسه سنجش امیرکبیر  سوالات خود را مطرح نمایند.

4- داوطلبان می توانند هدیای رایگان آزمون کارشناسی ارشد 97 خود را از طریق سایت سنجش امیرکبیر به ادرس اینترنتیwww.sanjeshetakmili.ir     دانلود کنند.

5- معمولا با توجه به تجربیات چند ساله در اواسط زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، الحاقیه و اصلاحاتی در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد صورت می پذیرد. لذا در روز های اولیه اصلا ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد خود را روی سایت سازمان سنجش نهایی نکنید.

6- داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد حتما در منزل روی فرم های پیش ثبت نام ،ثبت نام اولیه را انجام دهید .

7- ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد 97خود را در نیمه سوم زمان کل ثبت نام انجام دهید که تغییرات انجام شده باشد.

8- در صورت هرگونه سوال علاوه بر موسسه سنجش امیرکبیر می توانید سوالات خود را از طریق سایت سازمان سنجش و شماره های پشتیبانی سازمان سنجش مطرح نمایید.

9- سوالات و نظرات خود را می توانید در سایت مرجع اخبار دانشگاهی زیر همین خبر مطرح نمایید تا کارشناسان مرجع اخبار دانشگاهی و سایر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد به آن پاسخ دهند.

10- سوالات خود را از سایت های نامعتبر و افراد فاقد تخصص نپرسید سعی کنید از یک مرجع رسمی یا یک مرجع نیمه رسمی معتبر همانند مجموعه سنجش امیرکبیر سوالات و ابهامات خود را پیگیری نمایید.

11- مرجع اخبار دانشگاهی کشور ،ثبت نامی با موفقیت کامل و بدون ابهام را برای شما داوطلب ازمون کارشناسی ارشد 97 آرزومند است و توصیه می نماید

12- جهت ارتقای شناخت شما در زمینه ازمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد حتما هدایای رایگان مرتبط به آزمون کارشناسی ارشد 97 را از طریق موسسه سنجش امیرکبیر به آدرس اینترنتی www.sanjeshetakmili.ir دانلود نماید.

13- در ضمن توصیه می شود جهت اطلاع رسانی از آخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد حتما در کانال و خبر نامه سایت مرجع اخبار دانشگاهی به آدرس اینترنتی www.unr.ir عضو شوید تا در جریان اخرین اخبار آزمون کارشناسی ارشد 97 قرار گیرید.

14- ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 97 از طریق سایت سازمان سنجش و از طریق یک دفترچه واحد صورت می پذیرد.

 

 

           ثبت نام ارشد 97

           زمان برگزاری آزمون ارشد ۹۷

           زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

           زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 97

           زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97

           ثبت نام آزمون ارشد 97

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی